ایده های اتاق نوزاد پسر 3553

ایده های اتاق نوزاد پسر

بهترین ایده ها برای اتاق نوزاد پسر کدامند؟وقتی شروع به فکر کردن در مورد دکوراسیون اتاق کودک می کنید، سوالات زیادی وجود دارد که باید بپرسید. ساده ترین راه برای شروع چیدمان اتاق پسر شما، این است که در یک نقطه شروع مستقر شوید، خواه یک موضوع، رنگ یا یک قطعه هنری مورد علاقه باشد. در ادامه لیستی از ایده های اتاق نوزاد پسر را از سبک خنثی جنسیتی تا کلاسیک پسر بچه ارائه می دهیم.

دیوار گالری رنگارنگ

با ساخت یک دیوار گالری که عکس ها و پارچه های مختلف را با هم مخلوط می کند، به کودک خود چیزی بدهید که بتواند از آن دیدن کند.

رنگ سفید و خاکستری را ترکیب کنید!

اگر یک اتاق کودک کلاسیک و مدرن می خواهید، برای ایجاد فضای آرامش بخش، دیوارهای سفید و خاکستری روشن را انتخاب کنید.

انتخاب فرش مناسب

تم اتاق کودک همیشه سرگرم کننده است .با توجه به سلایق و علاقه مندی های کودک خود تم اتاق را انتخاب کنید، برای زیبا تر شدن فضای اتاق خواب از فرش های متناسب با تم کلی اتاق استفاده کنید.

تم اقیانوس

مضامین اقیانوس آبی عمیق، می تواند به کودک کوچک شما کمک کند تا خواب خوبی داشته باشد. برای تکمیل موضوع از چند بالش موجودات دریایی استفاده کنید.
همچنین سقفی از ستارگان، سیارات و دنیاهای کشف نشده، نوزاد شما را برای یک زندگی اکتشافی آماده می کند .دیوارهای دیدنی می توانند شامل نقاشی های دیواری، مزارع و… باشند.

ایده های اتاق نوزاد پسر

طراحی اتاق برای کودکان دو قلو

اگر کودک دوقلو داشته باشید، تخت دو نفره عالی است. هدف در اینجا مخلوط کردن رنگهای خنثی و لهجه های آبی برای یک طراحی ساده اتاق کودک است. این سادگی، در عین حال ظریف است و نشان می دهد برای ساختن یک اتاق کودک پسر نیازی به زیاده روی در رنگ آبی نیست.

تمام اتاق کاملا سفید!

آیا به دنبال راهی برای آسودگی خود برای تعویض جنسیت برای نوزادان آینده هستید؟ برای این مشکل تمام اتاق سفید یک گزینه عالی است. با نگه داشتن رنگ های آبی در فرش، نه تنها اتاق به روشی کاملاً منحصر به فرد زنده می شود، بلکه گزینه تبدیل آن به راحتی به یک اتاق دختر بچه با تعویض فرش را نیز باقی می گذارد!
وقتی بیشتر مردم به اتاق کودک های پسر فکر می کنند، به تختخواب، فرش و … در سایه های مختلف آبی فکر می کنند. با این حال بسیاری از والدین انتخاب می کنند که، اتاق کودک خود را با رنگ بندی کمتر سنتی سازگار کنند. در حالی که باید گفت رنگهای خنثی و خاکی محبوب ترین ها هستند.
رنگ یکی از مهمترین جنبه های طراحی اتاق کودک است، زیرا این ویژگی برای نوزاد بیش از همه برجسته است. رنگین کمان رنگ ها، می تواند برای کودکان نوپا بیش از اندازه باشد، اما افزودن چند رنگ زنده می تواند اتاق را برای ذهن در حال رشد کودک جالب تر کند. چند روش وجود دارد که می توانید یک رنگ سفید به یک مهد کودک اضافه کنید:
رنگ آمیزی یک دیوار با رنگ متفاوت می تواند اتاق را بزرگتر نشان دهد. رنگ آمیزی دیوار با رنگ آبی یا خاکستری در برابر رنگ های خنثی مانند سفید یا قهوه ای می تواند فضای بیشتری ایجاد کند و در عین حال مقداری رنگ به اتاق اضافه کند.

استفاده از سرویس خواب رنگی!

هیچ سوالی وجود ندارد که هر اتاق کودک به عناصر خاصی مانند تخت ، کمد، دراور و… نیاز دارد. بسیاری از اینها دارای رنگهای خنثی هستند، اما با کمی رنگ، سرویس خواب می تواند به کانون اتاق تبدیل شوند. اتاق کودک های پسر اغلب شامل تختخواب در سایه های آبی، خاکستری و سایر رنگ های خنثی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *