تخت خواب فانتزی 3443

تخت خواب فانتزی

بهترین مدل تخت خواب فانتزی کدام است؟ میان انواع سرویس خواب ها در مدل‌های گوناگون، سرویس خواب های فانتزی بیشتر مورد پسند کودکان و نوجوانان است. زمانی که تخت خواب از حالت ساده خارج شده و در طرح های جذاب تولید می گردد، به اصطلاح به آن فانتزی می‌گویند. در ساخت سرویس خواب و تخت خواب فانتزی،از قانون خاصی پیروی نمی شود و می تواند در هر شکلی تولید شود.

انواع سرویس خواب های فانتزی

سرویس خواب های فانتزی، در اشکال و انواع گوناگون در بازار موجود هستند و مدل های بسیار متفاوتی دارند، که در اینجا به برخی از آنها، برای آشنایی بیشتر شما اشاره می‌کنیم.

۱_ سرویس خواب فانتزی به شکل کلبه و یا خانه:

تصور کنید که تخت کودک تان در یک قاب شبیه خانه قرار گرفته است، این مورد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید و احساس آرامش و امنیت را برای فرزندان به دنبال خواهد داشت.

تخت خواب فانتزی

۲_سرویس خواب فانتزی به شکل ماشین:

ماشین مسابقه‌ای و یا هر مدل ماشینی، که به تختخواب تبدیل شده باشد، قطعاً یک مورد جذاب برای کودکان خواهد بود و علاقه ی آنها را به اتاق شان بیشتر خواهد کرد.

۳_سرویس خواب فانتزی در طرح کشتی و قایق:

تختی در طرح قایق چوبی، یک انتخاب آگاهانه از سوی والدین برای کودکشان خواهد بود. زمانی که کودکان تصور کنند ملوان یک کشتی در حال حرکت هستند، قطعاً جذب فضای اتاق خوابشان خواهند شد.

۴_ تختخوابی در طرح عروسک کیتی:

تمامی دختران عاشق شخصیت کیتی هستند، تختی با سرتختی به شکل و طرح کیتی و رنگ سفید و صورتی، انتخابی جذاب برای دختران است.
۵_تخت خواب مدل قصر:

در این مدل تخت خواب، همانند یک قصر طراحی شده است و بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

رنگ سرویس خواب فانتزی و تخت خواب فانتزی

با توجه به اینکه طرح انتخابی تخت فانتزی شما چه طرحی است، رنگ آن هم متفاوت خواهد بود. زمانی که از فانتزی بودن سرویس خواب، سخن می‌گوییم تصویری که در ذهن نقش می بندد، یک فضا با لوازمی فانتزی و همچنین رنگ های فانتزی است. رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، سبز، آبی و به طور کلی رنگ های شاد. رنگ ها در اتاق کودکان و سرویس خواب فانتزی آنها، می‌تواند بر اساس جنسیت فرزند شما نیز تغییر کند.

تخت های دو طبقه فانتزی

اگر شما دارای چند فرزند هستید و اتاق خواب آنها مشترک است، می توانید از تخت های دو طبقه فانتزی استفاده کنید. این تخت ها در طرح های ماشینی، عروسکی، کارتونی و… هستند و در دو طبقه ساخته و ارائه می‌شوند.

محل قرار گیری تخت های فانتزی

در سرویس خواب های فانتزی که دارای تخت های فانتزی هستند، سایر اجزا مانند میز توالت، کمد،آینه، پاتختی و … وجود دارند. یک چیدمان جذاب می تواند جلوه ی سرویس خواب فانتزی را دو چندان کند. تخت فانتزی، همیشه در مرکز توجه لوازم اتاق خواب قرار دارد. در چیدمان، ابتدا محل قرارگیری تخت را مشخص کنید و بعد سایر لوازم را با توجه به مکان قرارگیری تخت، بچینید.

تخت خواب فانتزی دخترانه

برای دختران کوچک، مهمترین چیز در اتاق آن ها رنگ است. آنها محیط سرگرم کننده و رنگهای روشن را دوست دارند. بنابراین، اگر دختری دارید که به گل ها علاقه زیادی دارد، می توانید یک خیال جذاب باغ گل در اتاق او ایجاد کنید.

راه اول در طراحی و چیدمان اتاق خواب مبتنی بر سرویس خواب است. هنگام تزئین اتاق خواب کودک، از تختخواب شروع کنید. یک راه خوب برای ایجاد تم فانتزی گل، تهیه یک تختخواب مناسب است. تختخوابهایی وجود دارند که ممکن است شبیه یک گل باشند اما در بعضی موارد ممکن است بسیار گران باشند. سرویس خواب آشو چوب می تواند در زمینه طراحی انوع سرویس های اسپرت، فانتزی و سرویس خواب مدرن به شما کمک کند. پس از انتخاب تختخواب، باید از رنگ سبز یا رنگ دیگری همانند رنگ گل استفاده کنید. این کار را با استفاده از فرشهای  نیم دایره کوچک برای ایجاد گلبرگ روی گل رز در اطراف تخت انجام دهید.

راه دوم استفاده از مبلمان ساده  اما همراه با لوازم جانبی متنوع است. این راهکار معمولا ارزان تر است. آشوچوب توصیه می کند که یک ست اتاق خواب بخرید، زیرا تطبیق رنگ ها کار ساده ای نیست. شما می توانید از پرده های گل، پوشش تخت گل، تصاویر گل یا اشیا و دکوراسیون روی دیوار و… استفاده کنید. این همچنان فضای مطلوبی را برای اتاق خواب دخترتان ایجاد می کند.

تخت خواب فانتزی

سومین راه، که می تواند سرسخت ترین راه باشد، تهیه و رنگ آمیزی دیوارها و بقیه اتاق با رنگ و گل های فشرده است. کار سختی نیست، با سقف اتاق شروع کنید. شما باید با یک پوشش سبز رنگ، مانند یک زمینه ساقه گل شروع کنید، سپس بقیه فضا را با گل های شگفت انگیز جذاب کنید، البته این خیلی ساده نیست.

جنس تخت خواب فانتزی و سرویس خواب فانتزی

تخت خواب های فانتزی معمولاً جنس چوبی دارند. قبل تر گفتیم که تخت خواب و سرویس خواب های فانتزی در طرح های ماشین، کشتی،کلبه، قصری و … هستند. ساخت تخت در این مدل ها فقط با جنس چوبی امکان‌پذیر است، زیرا جنس چوبی از زیبایی و ظرافت بالایی برخوردار می باشد و تولیدکنندگان هر طرحی را که در ذهن دارند، می توانند بر روی کار پیاده کنند و رضایت مشتریان گرامی را فراهم سازند. شرکت آشو چوب سال هاست که در زمینه ی تهیه، تولید و عرضه ی سرویس خواب ها و طرح های فانتزی چوبی فعالیت موفق دارد.

آیا تخت خواب فانتزی فقط مناسب کودکان است؟

تمامی افراد با هر سلیقه‌ و در هر سنی می‌توانند از این مدل تخت ها استفاده کنند. مدل های فراوانی از تخت های  فانتزی هستند که بزرگسالان و افرادی با سلیقه های خاص می‌توانند از آنها استفاده کند. تخت های فانتزی در ابعاد و مدل های دو نفره نیز وجود دارند و می‌توان آنها را تهیه کرد.

سرویس خواب فانتزی یا سرویس خواب اسپرت؟

خیلی از خریداران در زمان خرید سرویس خواب فرزند خود این سوال دارند، در پاسخ به این سوال می توان گفت بسته به سن، جنس و سلیقه فرزند خود این انتخاب متفاوت است. اغلب برای فرزندان در سن نوجوانی از سرویس خواب های اسپرت استفاده می شود و در مقابل برای سنین کودکی و نوزادی سرویس های فانتزی بیشترین انتخاب را دارند.

آشو با ارائه سبک های مختلف سرویس خواب نوجوان و نوزادی می تواند در زمینه طراحی اتاق خواب فرزندتان به شما کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *