سرویس خواب جدید عروس 2556

سرویس خواب جدید عروس

در خرید جهیزیه برای نوعروسان، خانم ها معمولاً نهایت دقت و سلیقه ی  خود را خرج می‌کنند، تا همیشه لوازم زیبا شیک و به روز را برای منزلشان تهیه کنند. سرویس خواب ها به عنوان وسایل اصلی چیدمان اتاق خواب عروس، همیشه مورد توجه بوده اند. انتخاب یک سرویس خواب زیبا و جدید می تواند مکمل یک جهیزیه شکیل و مدرن باشد.

سرویس خواب عروس از چه لوازمی تشکیل شده است؟

سرویس خواب ها از یک سری اجزای تعریف شده تشکیل شده‌اند. سرویس خواب عروس متشکل است از:

یک عدد تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی، میز آرایشی و صندلی، پاف یا مبل تخت، آینه، کمد و … که تمامی این لوازم وقتی در یک مجموعه یا به اصطلاح سرویس قرار می‌گیرند، از یک طرح و رنگ و مدل همسان پیروی می‌کنند.

سرویس خواب های جدید عروس از چه رنگ هایی تشکیل شده اند؟

انتخاب سرویس خواب، یک امر کاملا سلیقه‌ای است و شما با توجه به دکوراسیون کلی خانه و چیدمان منزل تان آن را تهیه می کنید. عروس خانم ها بیشتر علاقه مند هستند که از طیف رنگهای روشن، در دیزاین اتاق خود استفاده کند. انتخاب رنگ های روشن برای سرویس خواب جدیداً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً رنگی مانند سفید، هم زیبایی خاصی در چیدمان اتاق خواب به وجود میاورد و هم فضا را بزرگتر نشان می دهد.

سرویس خواب جدید عروس
جنس سرویس خواب های جدید و سرویس خواب عروس

از گذشته تا کنون، سرویس خواب ها از جنس های متفاوتی برخوردار بوده اند. فلز، چوب، ام دی اف، نئوپان و…

سرویس خواب های جدید عروس، معمولاً از جنس چوبی برخوردار هستند و کمتر سرویس خواب جدید و مدرنی را مشاهده می‌کنیم که در این جنس نباشد.

مدل های سرویس خواب جدید عروس

سرویس خواب های جدید مخصوص عروس ها، در مدل های گوناگون و متفاوت در بازار وسایل چوب و مبلمان موجود هستند. سرویس خواب مدرن، سرویس خواب اسپرت، سرویس خواب سلطنتی، سرویس خواب سنتی، سرویس خواب کلاسیک و … در واقع شما هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید متناسب با علاقه ی خود یک سرویس خواب را انتخاب و خریداری کنید.  آشو، از تولیدکنندگان موفق لوازم خواب برای عروس خانم هاست.

اجزای سرویس خواب جدید و کاربرد آنها

۱_ تخت خواب عروس، برای سرویس عروس ها به صورت دو نفره ارائه می‌شود و محلی است که برای استراحت و خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

۲_ میز آرایش، در واقع کمدی است که معمولاً دارای چند کشو و طبقه است، برای جمع آوری لوازم آرایشی_بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با یک صندلی ارائه می گردد.

۳_کمدها، لوازمی هستند که برای جمع‌آوری لباس ها، کیف و کفش و … به شما کمک می‌کند.

۴_ پاتختی ها، کمدهای کشوداری هستند که از دو کشو ساخته شده‌اند و در کنار تخت قرار می‌گیرند.

۵_ یک آینه قدی که در گوشه‌ای از اتاق قرار گرفته و هم جنبه زیبایی و هم کاربردی دارد.

۶_پاف یا مبل تخت در واقع یک صندلی است، که در قسمت زیرین تخت به طور معمول قرار داده می‌شود و اکثراً جنبه زیبایی دارد.

چه مواردی را در خرید سرویس خواب جدید عروس در نظر بگیریم؟

۱_در هنگام خرید به دوام و استحکام لوازم دقت کافی کنید و مطمئن شوید که این لوازم از متریال درجه یک ساخته شده باشند. شرکت اشو از تولید کنندگان لوازم چوبی از بهترین چوب ها و متریال است.

۲_قبل از خرید، به ابعاد اتاق خود دقت کنید، اگر فضای کمی در اتاق منزل خود در اختیار دارید، بهتر است که به تخت و سرویس خوابی با ابعاد کوچکتر فکر کنید.

۳_در خرید سرویس خواب نهایت دقت را بکنید و مطابق سلیقه و میل خود به خرید آن بپردازید. زیرا این قلم از لوازم منزل، وسیله ای نیست که هر روز بتوان آن را عوض کرد.

۴_در زمان چیدمان اتاق خواب، سعی کنید که یک طرح و دیزاین زیبا را پیاده کنید. تخت را به عنوان عنصر اصلی دیزاین قرار دهید و سایر لوازم را با توجه به محل قرار گیری تخت، بچینید.

سخن آخر

امروزه سرویس خواب به یک قلم ضروری در لوازم و وسایل منزل تبدیل شده است و وجود آن برای چیدمان اتاق خواب ضروری است. هنگامی که تصمیم به خرید سرویس خواب می گیرید، بهتر است که تمامی وجوه را به دقت مورد بررسی قرار داده و بعد به خرید آنها بپردازید. همچنین شما امروزه می‌توانید حتی زمانی که در منزل خود هستید، با مراجعه به سایت های متفاوتی همچون سایت آشو ، مدل های گوناگون سرویس خواب جدید عروس را دیده و انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *