قیمت سرویس خواب نوجوان ارزان 2134

قیمت سرویس خواب نوجوان ارزان

قیمت سرویس خواب نوجوان ارزان؟ در ذهن بچه ها اتاق خواب شان دنیای امنی است که محیطی را برایشان فراهم می کند که در آنجا آزادانه به بازی و سایر کارهای خود مشغول می‌شوند، در نتیجه دکوراسیون خوب یک اتاق خواب می تواند موجب آرامش و آسایش کودکان و نوجوانان شود. یک سرویس خواب خوب و مهمتر تخت خواب مناسب سن نوجوانان اولین چیزی است که باید در دکوراسیون اتاق نوجوان به آن اهمیت داد.

اهمیت چیدمان اتاق خواب نوجوان

چیدمان اتاق نوجوان اهمیت زیادی در رشد او دارد ، طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان باید با روحیه و سلیقه اش سازگار باشد. به طوری که نوجوان در اتاق حس خوبی داشته باشد و باعث شادابی و نشاطش شود.

تخت خواب نوجوان و به‌طورکلی سرویس خواب نوجوان چگونه باید باشد؟

موارد متفاوتی در چیدمان اتاق نوجوان وجود دارد که باعث می‌شود اتاق فرزند شما زیبا به نظر برسد. مهمترین آنها تختخواب و سرویس خواب نوجوان است با توجه به اینکه نوجوان شما دختر است یا پسر ؟ به چه چیزی علاقه دارد؟ رنگ های مورد علاقه اش چه رنگهایی هستند و … باید به انتخاب آنها بپردازیم.
تخت های ساده با رنگ های شاد، آینه های تزیین شده ،ست تخت خواب و کمد های جادار که بتواند تمام وسایل نوجوان را نظم دهد ،گزینه‌های مناسبی برای انتخاب هستند. همچنین وجود یک کتابخانه هماهنگ با سرویس خواب می تواند محیط آموزشی را در کنار آرامش برای فرزندتان فراهم کند .

تخت نوجوان
تخت نوجوان

تخت و سرویس خواب نوجوان باید با چه متریالی ساخته شود؟

معمولاً سرویس خواب از جنس چوب های مختلف و یا فلز ساخته می‌شود، اما چیزی که مهم است امنیت در طراحی ست سرویس خواب است ،گوشه های تخت نوجوان و سایر وسایل سرویس خواب نباید خیلی تیز باشد .در انتخاب و خریداری تمامی لوازم سرویس خواب نوجوان باید به احتیاجات آنها در رده های سنی مختلف توجه کرد .

رنگ سرویس خواب و تخت نوجوان

در سرویس خواب و تخت نوجوان می‌توان با ترکیب چوب های متفاوت و رنگ های مختلف طراحی های گوناگون ایجاد کرد که به زیباتر شدن دکوراسیون اتاق شما کمک شایانی می‌کند .زمانی که رنگ های روشن را انتخاب می‌کنید زمینه‌ساز این می‌شوید که نوجوانتان خیلی بهتر و زودتر با اتاق خواب خود ارتباط برقرار کند، اما از این نکته نباید غافل شویم که استفاده از رنگ‌های شاد باعث می‌شود که محیط اتاق خواب جذاب تر و دلباز تر به نظر برسد و می‌دانیم که رنگ ها تاثیر مستقیمی در روحیه فرزند شما دارند ،پس سعی کنید از روانشناسی رنگها در اتاق فرزندتان استفاده کنید.

نظم دهی اتاق نوجوان با کمد و دراور

زمانی که می خواهید برای فرزندتان سرویس خواب تهیه کنید این نکته را در نظر بگیرید که اتاق خواب شما به اندازه کافی کمد و کشو داشته باشد. کمدها دارای طبقه بندی باشند تا شما بتوانید وسایل را به صورت منظم دسته بندی کنید و وسایل مختلف بازی، وسایل آموزشی و لوازم مدرسه را در آنها قرار دهید برای اینکار ،باید فضای کافی در اختیار داشته باشید.

وسایل جانبی اتاق خواب نوجوان

امروزه تقاضا برای دکوراسیون اتاق نوجوان بیشتر از هر زمانی است و در کنار تخت خواب نوجوان ، میز تحریر، آینه و دراور هم ارائه می‌شود و زمانی که به انتخاب تخت برای نوجوانتان و سایر لوازم سرویس خواب می پردازید، توجه کنید که میز تحریر و آینه و دراور و سایر لوازم جانبی با تخت نوجوان هم مدل باشد ، در این صورت کار شما برای چیدمان ساده تر می شود.

پاتختی در سرویس خواب نوجوان

شاید در نگاه اول و در کنار سایر لوازم سرویس خواب نوجوان، پاتختی زیاد به چشم نیاید. اما به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان از خرید آن غافل نشوید. پاتختی کمد کوچک چند کشویی می باشد، که در کنار تخت می توان آن را قرار داد. در کشوهای پاتختی می‌توان هر وسیله‌ای را گذاشت؛ با توجه به اندازه ی کوچکی که پاتختی ها دارند می توانند در هر قسمتی از اتاق خواب قرار گرفته و از آن ها استفاده شود‌.

چه لوازمی را بر روی پاتختی نوجوان می توان قرار داد؟

اصل استفاده پاتختی ها، برای قرار دادن لوازمی است که در شب و در هنگام خواب به آن ها نیاز داریم. وسایل و لوازمی مانند:

۱_ یک لیوان آب

۲_کتاب های متفاوتی که آن ها را قبل از خواب مطالعه می‌کنیم.

۳_ قرص و یا داروهایی که باید در طول شب و هنگام خواب استفاده کنیم.

۴_ لوازم تزیینی

۵_ گوشی موبایل، تبلت و …

قیمت سرویس خواب نوجوان ارزان

هر جنسی که سرویس خواب از آن ساخته شده باشد، پاتختی نیز از همان جنس است. امروزه بیشتر سرویس خواب های زیبا و جدید از جنس چوبی ساخته شده اند. بنابراین پاتختی نیز در آن ها، از جنس چوبی و ست با تخت و میز آرایش و … ساخته شده است. وسایل چوبی بسیار زیبا و جذاب هستند و به دلیل متریال مورد استفاده شده در آن ها که از دل طبیعت به دست می آید، حسی عالی به انسان منتقل می کنند.

تخت نوجوان

رنگ پاتختی نوجوان

این وسیله از سرویس خواب در هر رنگی می تواند باشد. رنگ های روشن مانند: سفید، کرم، بژ و یا رنگ های تیره مانند: قهوه ای، خاکستری و یا حتی سیاه. در واقع رنگ پاتختی بستگی به رنگ دیگر لوازم سرویس خواب مانند تخت و کمد و میز توالت و … دارد. اگر سرویس خواب به رنگ روشن باشد، پاتختی هم به رنگ روشن خواهد بود. اگر سرویس خوابی که تهیه کرده اید تیره باشد، پاتختی نیز تیره است. در دیزاین اتاق نوجوان ممکن است رنگ پاتختی با توجه به رنگ سرویس خواب و سایر وسایل آن، رنگی قرمز، صورتی، آبی، سبز، نارنجی و … داشته باشد که مناسب سن نوجوان است.

سبک و مدل پاتختی

برای استفاده ی نوجوانان، پاتختی ها معمولاً در تمامی سبک ها تولید می شود. سبک سلطنتی، سبک مدرن، سبک سنتی، سبک کلاسیک، سبک اسپرت و …  اما در سرویس خواب نوجوان، معمولاً از سبک های مناسب سن آنها استفاده می شود. سبک مدرن و یا سبک اسپرت، بیشتر برای سرویس خواب نوجوان و پاتختی آنها مناسب است.

برای خرید پاتختی نوجوان چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

۱_ پاتختی محکم و مقاوم باشد.

۲_اندازه ی پاتختی

۳_دقت کنید که کشوها به راحتی باز و بسته شود و به اصطلاح گیر نداشته باشند.

۴_طرح پاتختی که هم مدل با سایر لوازم سرویس خواب نوجوان باشد.

۵_ به متریال پاتختی دقت کنید که از جنسی خوب و مواد درجه یک ساخته شده باشند، تا از  طول عمری طولانی برخوردار باشد.

پاتختی نوجوان  آشوچوب

پاتختی ها در سرویس های نوجوان آشو، بسیار زیبا و جذاب هستند. این پایتختی ها، از مواد و متریال عالی و مطابق با جدیدترین طرح های پاتختی روز دنیا ساخته شده و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرند. همچنین پاتختی های شرکت آشو مقاوم، محکم و با دوام هستند و چندین سال می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

قیمت سرویس خواب نوجوان ارزان

در انتخاب تخت نوجوان و سرویس خواب و سایر لوازم اتاق خواب بهتر است دقت کافی داشته باشید تا ست خواب شما از متریال خوب و مناسب ساخته شده باشد تا به راحتی خراب نشوند و هزینه‌ای که می‌کنید هدر نرود. همچنین در نظر داشته باشید که طرحی را که انتخاب می‌کنید چند سال بتواند استفاده کرد و مناسب سن نوجوان شما باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *