نقش میز کنسول در اتاق خواب 8886

نقش میز کنسول در اتاق خواب

نقش میز کنسول در اتاق خواب چیست؟ اغلب افراد در زمان چیدمان اتاق، نقش میز کنسول را نادیده می گیرند. تنوع، اندازه و دامنه عملکرد آنها به این معنی است که آنها نقش بسیار متنوعی در اتاق خواب دارند. ازآینه کنسول برای استفاده از فضای ذخیره سازی، نگهداری عتیقه جات، پر کردن فضای خالی، جلب توجه و زیبایی بیشتر فضای اتاق استفاده می کنند.

نحوه انتخاب میز کنسول

فضای اتاق را در نظر بگیرید!

نوع فضای موجود، نحوه انتخاب میز شما را تعیین می کند. بلند، باریک، کم عمق، پهن و… ، نوع متناسب با فضای موجود را پیدا کنید. یک میز کنسول بسیار باریک که بر روی دیوار نصب شده است، در صرفه جویی در فضا بسیار عالی است. اگر اتاق وسیع و باز است، یک میز بزرگتر و محکم تر انتخاب کنید.

عملکرد را مشخص کنید!

میزهای کنسول انعطاف پذیر و شگفتی های چند منظوره هستند. مشخص کنید که با چه هدفی این میز را خریداری می کنید.بسته به هدفتان مدل های مختلفی از آینه کنسول وجود دارد، گاهی ممکن است به منظور بهره مندی از فضای ذخیره سازی، تزئین، زیبایی اتاق و… تهیه شود.

توجه به همخوانی میز کنسول با دکوراسیون اتاق!

میزهای کنسول در سبک های مختلفی وجود دارند. مدلی را انتخاب کنید که رنگ بصری مناسب را برای اتاق خواب شما تعیین کند. مطمئن شوید مدلی که انتخاب می کنید با دکوراسیون اتاق هماهنگ است. برای مثال، چوب سنگین و تراشیده شده در فضایی شیک و مدرن، جلوه ای نخواهد داشت.

نقش میز کنسول در اتاق خواب

بهترین مکان برای میز کنسول

میزهای کنسول می توانند خود را در هر فضایی جا دهند.

ورودی یا راهرو

میز کنسول که در ورودی اتاق قرار دارد، می تواند زیبایی چیدمان شما را دو چندان کند. آن را با آینه جفت کنید تا نور و جلوه ای پیچیده به آن اضافه شود.

اتاق خواب

اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و فضای کافی ندارید، ناامید نشوید.در زمان خرید آینه کنسول توجه کنید، یک قفسه کنسول دیواری تزیین شده انتخاب کنید. با این روش فضای ذخیره سازی مناسب را بدون صرف فضا خواهید داشت. یک صندلی یا چهارپایه به آن اضافه کنید، همچنین افزودن یک چراغ رومیزی به کنار و تزئین سطح آن با جواهرات و عطر، قطعه ای را ایجاد می کند که هم کاربردی و هم زیبا باشد.

میز کنسول های بزرگ که فضای ذخیره سازی و سطح کافی دارند، می توانند فضایی را برای نگهداری کتاب ها و چراغ مطالعه، ایجاد کنند. فضای زیر میز برای سطل زباله یا دیگر وسایل تزئینی مناسب است که می توانید کتانی و وسایل شخصی را در آن نگهداری کنید.

میزهای کنسول قطعات همه کاره هستند. هنگامی که سبک مناسب خریداری می شود، می توانند زیبایی و عملکرد را به هر فضا اضافه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *