آینه و کنسول کلاسیک 7946

آینه و کنسول کلاسیک

منازل با هر متراژی که باشند بزرگ یا کوچک، حتماً به یک آینه نیاز دارند. امروز در بازار های دکوراسیون داخلی، آینه ها همراه با کنسول ارائه می‌شوند، تا کاربردی تر باشند. علاوه بر این مورد ذکر شده، وجود یک میز زیبا به عنوان کنسول در زیر آینه، به جذابیت و زیبایی آن خواهد افزود. اگر علاقه به خرید و استفاده از آینه و کنسول در دکوراسیون منزل خود دارید، با ما همراه باشید تا راجع به این سبک از دکوراسیون برایتان مطالبی را بگوییم.

آینه و میز کنسول

کنسول ها، همانند تمامی وسایل دکوری منزل، از سری لوازم قدیمی بودند که در طی گذشت زمان دچار تغییر شده اند. در خانه ی مادربزرگ ها، کمد و یا کشوهایی برای گذاشتن لوازم و ظروف مختلف قرار داشت، میتوان گفت آن کمدها، نسل گذشته ی کنسول های امروزی باشند، که با گذشت زمان و کم شدن مساحت منازل تبدیل به میز کنسول هایی شدند، که در بازار موجود هستند.

آینه و کنسول کلاسیک

آینه کنسول کلاسیک

به طور کلی چیدمان منازل و اکسسوری ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته ی مدرن ساده تر هستند و جزئیات کمتری را در خود جای داده اند. دسته ی کلاسیک، دارای طرح و نقش بیشتر و رنگ های طلایی، نقره‌ای و براق تری نسبت به سبک مدرن می باشند.
آینه و کنسول ها در انواع متفاوت و مختلفی در بازار موجود می باشند. آینه کنسول های کلاسیک، اغلب کشو یا کمد ندارند و دارای دو یا چهار پایه هستند. نمونه ایی از کنسول ها نیز بدون پایه می باشند و به دیوار متصل می گردند، که صد البته از لحاظ دیزاین و دکوراسیون زیبا تر هستند.

چه لوازمی را میتوان بر روی کنسول قرار داد؟

بر روی میز کنسول می‌توان کتاب، گلدان، شمعدان، لوازم دکوری، قاب ها و سایر لوازم گوناگون را قرارداد. همچنین شما می توانید یک کنسول تنها تهیه کنید و آینه و شمعدان زیبای یادگار ازدواجتان را بر روی آن قرار دهید. قرار دادن قاب عکس های نوستالژی و جذاب نیز، ایده ی زیبا و خاطره ساز، جهت دیزاین منزل و دکور شماست.

کاربرد آینه کنسول ها

۱_استفاده به عنوان یک وسیله دکوری جذاب برای زیبا سازی منزل
۲_ محلی برای قرار دادن لوازم پر استفاده
۳_ قرار دادن گلدان و وسایل دکوری
۴_قرار دادن لوازم و وسایل و ظروف پذیرایی در کمد یا کشو های میز کنسول
۵_محلی برای نوشتن
۶_محل قرار دادن آینه و شمعدان
۷_ استفاده به عنوان میز آرایشی
۸_ استفاده به عنوان وسیله دکوراتیو در لابی هتل ها و منازل

استفاده از آینه کنسول کلاسیک در دکوراسیون منازل

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید، سبک وسایل و دکوراسیون شما کلاسیک باشد، پس باید حتماً به دنبال خرید یک آینه و کنسول کلاسیک باشید. از ویژگی های جذاب آینه و کنسول های در سبک کلاسیک، به کاربردن رنگ های طلایی و تکنیک کهنه کاری و ورق طلا، بر روی آنهاست. این نوع آینه و کنسول ها پر نقش و نگار و با جزئیات ریز بسیار هستند.

محل قرارگیری میز کنسول

در زمان خرید آینه کنسول، حتما به چند مورد دقت کنید. اول اینکه دکوراسیون شما چگونه است؟ دوم اینکه مساحت خانه ی شما چه اندازه است؟ آینه کنسولی را بخرید که به جذابیت منزل شما بیافزاید و نه اینکه مانند یک وسیله جاگیر و اضافی به نظر بیاید!
چند محل هست که می توان آینه کنسول را در آنجا قرار داد:
۱_فضای ورودی منازل
۲_ فضای ورودی لابی در هتل ها
۳_اتاق پذیرایی و نشیمن
۴_اتاق مطالعه
۵_ اتاق خواب
۶_سرویس بهداشتی و حمام

سخن آخر

اگر به فکر آن هستید که گوشه ی خالی اتاق نشیمن و یا راهروی ورودی خانه و… را با چه وسیله ایی پر کنید، آینه و کنسول بهترین انتخاب است.آینه و کنسول، از جمله وسایل زیبا و کاربردی در چیدمان منازل است، که با خرید و تهیه ی آن زیبایی را به منزل خود هدیه خواهید داد. شرکت آشو، از بهترین تولید کنندگان کنسول در طرح های زیبا و امروزی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *