تخت خواب دست دوم 3334

تخت خواب دست دوم

آیا خرید تخت خواب دست دوم برای کودک خطری برای فرزندانمان دارد؟ قبل از خرید تخت نوزاد باید به چه نکاتی توجه کرد؟ تهیه سرویس خواب کودک از قبل از تولد نوزاد، مورد توجه زیادی قرار خواهد داشت. کودک شما ساعت های زیادی را در آن تختخواب می گذراند، بنابراین تمام والدین تمایل دارند بهترین تخت خوابی که کودک در آن راحت است را تهیه کنند. سبک مناسب، اندازه مناسب و رنگ مناسب معمولا قبل از هر چیز مورد توجه قرار می گیرد. اما بیش از هر چیز دیگر، شما باید به ایمن بودن سرویس خواب توجه داشته باشید. تختخواب هایی که نتوانند استانداردهای فعلی را رعایت کنند، می توانند خطر گرفتار شدن، یا خفگی را به همراه داشته باشند.

تخت خواب دست دوم

آیا استفاده از گهواره های قدیمی یا تخت خواب دست دوم  بی خطر است؟

تختخواب های جدید ارزان نیستند و اما انتخاب سرویس خواب دست دوم هم انتخاب خوبی نیست، توصیه می شود متناسب با بودجه خود به دنبال یک سرویس خواب، خوب و مناسب باشید. در صورت مشکل در تهیه بودجه شما می توانید از خرید اقلام غیر ضروری فعلی همراه با سرویس خواب جلوگیری کنید، در این صورت در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهد شد.

آشو چوب ایمنی تختخواب را در اولویت اصلی خود قرار می دهد . این الزامات شامل حمایت از تشک و تخته های تخت، جنس تخت بسیار مقاوم،  و آزمایش شده دقیق ایمنی است. همچنین استفاده از گهواره های قدیمی و خطرناک کنار زمین اصلا پیشنهاد خوبی نیست.

گهواره های قدیمی کمتر از این استانداردها برخوردار هستند که این امر باعث ایجاد خطر بیشتر می شود. آنها ممکن است، دارای رنگ سربی یا چوب ترک خورده باشند، یا دارای تیرهای گوشه ای ایمن نباشند.

همچنین اگر یک تختخواب دست دوم در نگاه اول زیبا و بدون هیچ خطری به نظر برسد، ساییدگی و پارگی طبیعی همچنان می تواند آن را به یک فضای خواب خطرناک تبدیل کند. سخت افزار و اتصالات تختخواب قدیمی می توانند در معرض ترک خوردگی یا شکستگی باشند و احتمالاً شل شدن پیچ ها بیشتر است.

چوب و چسب نیز می توانند شکننده شوند، که همین امر زمینه را برای خرابی تخت خواب را فراهم می سازد.

چگونه می توان مطمئن شد که تختخواب بی خطر است؟

اگر به یک تختخواب دست دوم که ممکن است با استانداردهای فعلی مطابقت نداشته باشد، فکر می کنید، به خصوص اگر گهواره بیش از 10 سال داشته باشد، بهتر است موارد زیر را بررسی کنید.

گهواره اندازه مناسبی دارد.

میله های تخت یا ملافه ها نباید بیش از 2/8 اینچ عرض داشته باشند و هیچ یک از میله ها نباید ترک خورده و از بین رفته باشند. قسمت بالای ریل تخت کودک باید حداقل 26 اینچ از بالای تشک فاصله داشته باشد.

پایه های گوشه ای باید در بالای سر قرار بگیرند یا بسیار بلندتر باشند، بیش از 16 اینچ.

از نظر سخت افزاری کاملاً ایمن باشد.در یک تختخواب ایمن، پیچ و مهره ها، باید محکم شده باشند، بدون لبه های تیز یا نواحی خشن، که بتواند به کودک  آسیب برساند. چوب های گهواره باید فاقد ترک و شکاف باشد. (و کل گهواره، کناره ها، اسکلت و همه، باید محکم و دارای اتصالات قوی باشد.)

هرگز قطعات اصلی تخت نوزاد را با چیزی از فروشگاه سخت افزار جایگزین نکنید. در عوض، قطعات باید مستقیماً از تولید کننده گهواره تهیه شود.

از مصرف مجدد هرگونه گهواره ای که دارای لایه برداری یا ترک خوردگی رنگ، حتی بدون سرب است، جلوگیری شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *