تخت خواب چوبی 5556

تخت خواب چوبی

اساس یک خواب خوب، یک تخت با کیفیت خوب است. تختی که به محض نشستن صدا نمی دهد، پشتیبانی و راحتی لازم را به شما می دهد و کاربردی بودن را با ظاهر زیبا ترکیب می کند. انواع مختلفی از تخت خواب وجود دارد که تصمیم گیری برای انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار است، اما ساده ترین انتخاب به این مربوط می شود، تخت خواب چوبی یا فلز؟ مزیت های تخت خواب چوبی ساده چیست؟

مزیت های تخت خواب چوبی

چوب از قرن ها پیش برای قاب تخت خواب استفاده می گردید، ویژگی های لمسی چوب، ظاهر خوب و دوام و استحکام بالا به این معناست که، تخت های چوبی مزیت های بسیاری دارند. اگر از چوب به درستی مراقبت شود، می تواند چندین عمر دوام بیاورد، یک تخت چوبی با کیفیت خوب، سرمایه گذاری عالی در هر خانه است .اگر طراحی خانه شما سنتی است، چوب به زیبایی اتاق شما کمک بسیاری می کند.

تخت خواب چوبی

معایب یک قاب چوبی

قبل از خرید تخت چوبی  باید به دو نکته توجه کرد، در بازار قیمت های متنوعی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که تخت مناسب خود را انتخاب کرده اید و مطمئناً این تخت ها سبک نیستند. بسته به نوع چوبی که انتخاب می کنید، قیمت این تخت ها متنوع است.
چوب می تواند بسیار سنگین باشد در نتیجه ممکن است در زمان جابه جایی کمی مشکل ایجاد کند.

رنگ و سبک فریم های چوبی

در درجه اول، تخت های چوبی از نظر طراحی کاملا سنتی هستند، اگرچه شما می توانید مواردی را بیابید که سبک مدرن تری داشته باشد. اگر به دنبال تخت های مدرن تری هستید، رنگهای روشن تری را انتخاب کنید. یک قاب چوبی تیره باعث می شود اتاق کوچکتر و تنگ تر به نظر برسد، بنابراین فکر کنید که رنگ قاب تخت با بقیه دکوراسیون شما چگونه به نظر می رسد.

قیمت تخت خواب چوبی

چوب به نسبت سایر وسایل گران تر است، چه بسا که اگر تختی که انتخاب می کنید از جنس مرغوب و نوع خاصی از چوب باشد. البته قیمت های مقرون به صرفه تری نیز در بازار موجود هستند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. اما در هر حال باید این نکته را در نظر بگیرید که در انتخاب تخت خود هزینه را ملاک قرار ندهید زیرا قرار است مدت زمان طولانی از تخت استفاده کنید، پس بهتر است بهترین جنس تخت خواب را انتخاب کنید.

معایب تخت خواب فلزی

از آنجا که در تخت های فلزی اتصالات فلزی و نقاط اتصال وجود دارد، این احتمال وجود دارد که هرچه تخت خواب فلزی شما بزرگتر می شود، پر سر و صدا تر شود. می توانید واشرهای فلزی را جایگزین واشرهای لاستیکی کنید که می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند و صدای جیر جیر را به حداقل برساند.
تخت های فلزی می توانند زنگ بزنند، به خصوص اگر از فولاد ملایم درجه پایین ساخته شده باشند.

تخت خواب چوبی بهتر است یا فلزی؟

هر دو تخت فلزی و چوبی جاذبه های خاص خود را دارند. این انتخاب به علایق، سبک و بودجه شما بستگی دارد. امروز تخت های فلزی طرفداران زیادی ندارد، شما می توانید برای خرید تخت خواب چوبی خود با آشو چوب مشورت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *