تخت دو منظوره

آیا تخت های دو منظوره برای نوزاد انتخابی بی نقص است؟ خرید یک تخت خواب دو منظوره به عنوان یک سرمایه گذاری قوی به نظر می رسد. نوزاد شما در طول دو سال اول زندگی خود مدت زمان قابل توجهی را در تخت کودک خواهد گذراند. در حالی که هنگام انتخاب تخت کودک ملاحظات زیادی وجود دارد، مانند رنگ، طرح، سبک و ایمنی تخت که مهمترین نکته است. با سرمایه گذاری بر روی یک تخت بچه دو منظوره،  با کیفیت و محکم و مطابق با آخرین استانداردها، می توانید مطمئن باشید که نوزاد شما به طور کاملا ایمن استراحت می کند.

در کنار رعایت استانداردهای سختگیرانه ایمنی و ایجاد مکانی امن برای استراحت نوزاد، سرمایه گذاری روی یک تخت کودک با کیفیت بسیار مهم است زیرا می توانید از آن بیشتر استفاده کنید. در هنگام خرید تخت این موارد بسیار مهم هستند، این که آیا قصد دارید چند فرزند داشته باشید و هر کودک به نوبت خود در گهواره قرار بگیرد، یا خرید یک تخت خواب دو منظوره  و کیت های تبدیل کننده پشتیبان، باعث شوند تخت کودک به معنای واقعی کلمه با فرزند شما رشد کند. اگر قصد استفاده از تخت خواب برای سالهای طولانی دارید،  بنابراین عاقلانه انتخاب کنید و عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید.

تخت دو منظوره

نکاتی برای خرید تخت کودک دو منظوره

توجه به ایمنی: از رعایت استانداردها و مقررات اولیه اطمینان حاصل کنید.

توجه به کیفیت: یک تخت کودک دو منظوره باید با کیفیت بالا باشد تا سال ها دوام بیاورد.

توجه به انعطاف پذیر بودن تخت: برای انعطاف پذیری بیشتر، یک تخت خواب قابل تبدیل را انتخاب کنید.

توجه به رنگ: یک رنگ خنثی انتخاب کنید که از آن خسته نشوید.

توجه به سبک: از سبک های سنتی تا مدرن را انتخاب کنید.

تشک: خرید خود را با یک تشک با کیفیت بالا تکمیل کنید.

تخت دو منظوره

اول ایمنی بعد توجه به ظاهر تخت نوزاد!

وقتی صحبت از تخت نوزاد می شود، باید دقت خود را بالا ببرید، استانداردهای جدیدی ارائه شده است که به ایجاد محیطی امن تر برای نوزادان و کودکان نوپا کمک می کند. اگر از گهواره ای استفاده می کنید که مدتی آن را داشتید یا گهواره یا تخت دست دوم خریداری کرده اید، مهم است که به تاریخ تولید آن توجه کنید. کلیه تخت های نوزاد تولید شده پس از سال 2011 ملزم به رعایت استانداردهای خاصی است که توسط کمیسیون ایمنی محصولات تعیین شده است.

تخت مناسب کودک

تختخواب مناسب برای کودک شما تختخوابی است که نه تنها ایمن است و برای دو سال اول زندگی کودک طراحی شده است، بلکه تختخوابی است که با بالاترین کیفیت ساخته شده است و دارای طراحی همه کاره ( دو منظوره) است، که سالهای زیادی دوام خواهد آورد. با انتخاب تخت خواب قابل تبدیل با طراحی خنثی، روی قطعه ای سرمایه گذاری می کنید که مطمئناً از آن استفاده زیادی خواهد شد.آشو می تواند به شما در زمینه خرید انواع تخت کودک و نوجوان کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *