سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه 6468

سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه

سرویس خواب ها، عناصر اصلی چیدمان اتاق خواب می باشند. این دسته از لوازم منزل مدل های گوناگون و متفاوتی دارند و هر فرد با توجه به نیاز و علاقه خود به خرید آن اقدام می کند. سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه از مدل های پر طرفدار سرویس خواب است، که طرفداران زیادی مخصوصا در بین دختران دارد.

سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه

همه می‌دانیم که خواب و سرویس خواب برای کودکان، از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب و سایز لوازم آن، می تواند تاثیر بسزایی در رشد کودکان و روحیه ی آنها داشته باشد.به همین دلیل والدین در زمان خرید ست خواب برای اتاق خواب فرزند خود، باید دقت کافی را داشته باشند.

سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه

سرویس خواب دخترانه طرح کیتی

دختران در تمامی سنین، عاشق شخصیت های کارتونی هستند. انتخاب یک طرح مورد علاقه ی کودک، باعث می شود که کودک به اصطلاح با اتاق خواب خود آشتی کند و از آن فراری نباشد. یک سرویس خواب فانتزی در رنگ های سفید و صورتی با طرح کیتی، با پرده های سفید و فرشی با طرح عروسک کیتی، یک انتخاب خوب برای دیزاین این مجموعه می باشد.

سرویس خواب و تخت خواب فانتزی باربی

عروسک باربی، از پرطرفدارترین طرح عروسک در بین دختر خانم هاست.
انتخاب یک سرویس خواب طرح باربی، به دختران این حس را می دهد که در سرزمین رویاهای خود زندگی می‌کنند. پرده های یاسی رنگ، موکت و فرش های صورتی و اکسسوری های با طرح عروسک باربی و سپس سرویس خوابی با طرح باربی، می‌تواند کامل کننده ی این دکوراسیون باشد.

تخت خواب دو طبقه اسپرت فانتزی

زمانی که شما دو فرزند دارید و می خواهید در چیدمان اتاق و فضای آن، بهینه سازی کنید، انتخاب و خرید تخت دو طبقه یکی از بهترین گزینه هاست. تخت های دو طبقه ی اسپرت فانتزی در رنگهای سفید،صورتی، بنفش، گلبهی و… یک انتخاب زیباست که تمامی دختران آن را می پسندند. بعضی از این تخت ها، در قسمت زیرین خود نیز داری یک کشو و یا محفظه برای نگهداری و جایگذاری وسایل هستند.

جنس سرویس خواب اسپرت و فانتزی

این سرویس خواب ها به طور عمده، جنس چوبی دارند. زیرا جنس چوبی از امکان مانور زیادی برخوردار است و می توان طرح های گوناگون را بر روی آن اجرا کرد و نمونه های زیبایی را به وجود آورد. جنس چوبی نسبت به سایر موارد از استحکام و دوام بالاتری نیز برخوردار است. شرکت اشو از موفق ترین شرکت ها، برای خرید لوازم و سرویس خواب چوبی ست.

رنگ سرویس خواب فانتزی اسپرت دخترانه

رنگ مناسب برای دختران، در هر زمینه‌ای عمدتاً رنگ های شاد در طیف های بنفش، یاسی، صورتی، گلبهی و …. است. وقتی که شما در یک اتاق خواب وارد می شوید، اولین نشانه ی دخترانه بودن آن، استفاده از این رنگ ها ست. همچنین سرویس خواب هایی با این رنگ ها، بیشتر مورد پسند دختران می باشد.

لوازم سرویس خواب اسپرت فانتزی دخترانه

لوازم سرویس خواب های فانتزی دخترانه، مانند سایر سرویس خواب هاست. تخت، میز آرایشی، پاتختی، کمد، آینه و دراور، از جمله‌ی لوازم این ست ها می باشد، با این تفاوت که این لوازم، در طرح های فانتزی تهیه شده اند، که مناسب افرادی با سلیقه خاص و حساس می باشد.

سخن آخر

در بین سرویس خواب ها، مدلهای متفاوت و گوناگونی وجود دارد. اما دقت کنید چیزی که مهم است، در نهایت آرامش روانی و احساس آسایش فرزند شماست. در خرید سرویس خواب، در درجه ی اول رضایت و سلیقه ی فرزند خود را در نظر بگیرید، زیرا جدا از زیبایی دیزان و دکور خانه، در نهایت کودک شماست که از آن استفاده میکند و باید آن را دوست داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *