سرویس خواب قیمت مناسب 2138

سرویس خواب قیمت مناسب

به طور معمول سرویس خواب ها از چند قلم اصلی ساخته می‌شوند.دراور، پاتختی ،پاف کنسول، میز توالت،صندلی، کمد و تختخواب. اما اصلی ترین عنصر سرویس خواب، تخت خواب میباشد. در این مقاله درباره سرویس خواب برایتان توضیح می‌دهیم تا انتخابی آگاهانه و مقرون به صرفه داشته باشید.اگر شما هم به دنبال سرویس خواب قیمت مناسب هستید آشو چوب در ادامه به بررسی این موضوع می پردازد.

سرویس خواب هایی با قیمت مناسب و به صرفه

از گذشته تا اکنون تخت های چوبی بازار خوبی داشتند و همیشه در مرکز توجه بوده اند و از پر فروشترین تخت ها به حساب می آیند. این تخت ها، با لوازم جانبی مانند :میز آرایش، کمد، پاتختی، دراور و … ارائه می‌شوند .اما اگر بودجه شما برای خرید یک ست کامل کفایت نمی کند و یا اگر فضای کافی برای قرار دادن تمامی وسایل را ندارید ، می توانید از میان وسایل سرویس خواب تنها به تهیه تخت و پاتختی بسنده کنید. در صورتی که تخت شما کشودار نیز باشد ،می تواند کمک خوبی به شما در جمع آوری لباس ها و وسایل تان کند و شما از خرید کمد یا دراور بی‌نیاز می شوید.

سرویس خواب قیمت مناسب
مدل سرویس خواب قیمت مناسب

تخت خواب های کشودار آیا گزینه مناسبی هستند ؟

قبل‌تر گفتیم که با توجه به پایین آمدن متراژ منازل و همچنین مقرون به صرفه بودن این تخت ها فروش و تنوع این گونه از وسایل افزایش پیدا کرده است. این تخت ها عموماً از جنس ام دی اف و چوب هستند. کشوهای این مدل از تخت ها به راحتی می‌تواند جای کمد و دراور را بگیرد و در هزینه های شما صرفه جویی شود.

تخت های جک دار در سرویس خواب

نمونه دیگری از تخت خواب،تخت های جک دار هستند. این مدل تخت وسیله یک جک بالا برده می شود و می توان حجم زیادی از وسایل را در زیر تخت قرار داد و این یک گزینه مناسب برای کمتر شدن هزینه هاست. زیرا شما را از خرید کمد اضافه بی نیاز میکند.

 

 

میز آرایشی سرویس خواب

از لوازم سرویس خواب است که در جمع آوری وسایل به شما کمک می‌کند و شما برای نظم دادن به وسایل تان می توانید از آنها استفاده کنید و از جمله وسایل ضروری سرویس خواب هستند. میز آرایش های ساده قیمت کمتری نسبت به میز آرایشی های کشودار دارند.

آینه و کمد در سرویس خواب

اگر فضای خواب تان کم است و نمی خواهید هزینه زیادی برای سرویس خواب بپردازید. میتوانید از خرید این دو صرف نظر کنید. اما این مورد را در نظر بگیرید که وجود یک آینه میتواند به زیباتر شدن اتاق خواب تان بیافزایید و همچنین با وجود یک کمد می‌توانید که وسیله های اضافی زیادی را جمع‌آوری کنید و در نتیجه به تمیز بودن اتاق شما کمک خواهد کرد.

پاتختی در کنار تخت

کمدی کوچک و کشو دار که در کنار تخت برای قرار دادن آباژور، آب ، دارو، کتاب و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. پا تختی به صورت تکی برای تخت های یک نفره و دو تایی برای تخت های دونفره ارائه می‌شود.

پاف یا مبل تخت

مبل تخت یا پاف یکی از لوازم جانبی سرویس خواب می باشد .که بیشتر جنبه تزئینی دارد. پس اگر می خواهید که در هزینه ها صرفه جویی کنید خرید پاف ضروری نیست.

سخن آخر

ست خواب ها معمولاً در انواع سلطنتی ،سنتی و مدرن ارائه می‌شوند. در میان این سبکها سبک سلطنتی از قیمت بالاتری نسبت به سایر لوازم برخوردار است. اگر قصد دارید که هزینه ی کمی برای سرویس خواب بکنید ، به سراغ مدل های مدرن سرویس خواب بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *