قیمت تخت خواب کودک

قیمت تخت خواب کودک

ملاک های تعیین قیمت تخت خواب کودک چیست؟ آیا هزینه بالا می تواند تضمین کننده کیفیت تخت خواب باشد؟
خیلی از والدین در زمان مراجعه به فروشگاه آشو، به دنبال یک تخت مقرون به صرفه برای کودک هستند و نگرانی در رابطه با قیمت آن دارند، اگر شما هم به دنبال خرید تخت خواب برای کودک هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

تکنیک های انتخاب تخت کودک

توصیه ما به شما این است که بعد از انتخاب مدل تخت و یا سرویس خواب کودک خود، از فروشگاه در خصوص کیفیت آن سوال کنید.

بهترین جنس تخت کودک

اغلب کودکان تا رسیدن به سن مناسب، در تخت های کنار مادر و یا همان تخت کودک در اتاق می خوابند، در نتیجه باید به جنس تختی که تهیه می کنید توجه کنید و یک تخت محکم و با دوام را برای خرید، انتخاب کنید. تخت هایی از جنس چوب، نئوپان و MDF مناسب تر هستند. لازم به ذکر است که برای کودکان به هیچ وجه از تخت های فلزی و یا تخت هایی که همراه با لبه های تیز هستند را انتخاب نکنید، حتی اگر تمایل به تخت های تمام چوب ندارید، می توانید از ترکیب این دو با هم استفاده کنید.
تخت چوبی همراه با جنس با کیفیت، بهترین انتخاب برای اتاق خواب کودک شماست، زیرا علاوه بر استحکام بالا، به راحتی می تواند با سایر دکوراسیون اتاق همخوانی پیدا کند.
اغلب تخت های چوبی از جنس راش و… هزینه بالایی دارند، اما از نظر کیفیت و استحکام بی نظیر هستند.

قیمت تخت خواب کودک

انتخاب رنگ‌های نسبتا شاد برای تخت

اگر به دنبال بهترین رنگ برای تخت نوزاد خود هستید، باید گفت تخت هایی با طیف رنگی کرم تا استخوانی یک انتخاب ایده آل است. این رنگ ها علاوه بر اینکه فضای اتاق را روشن می کند به راحتی با سایر لوازم موجود در اتاق همخوانی پیدا می کند.

امنیت تخت را فدای هزینه پایین نکنید!

این کاملا اشتباه است که بدون در نظر گرفتن استاندارد تخت خواب، به دنبال یک تخت زیبا و یا ارزان قیمت باشید.
به طور حتم در نگاه اول زیبایی یک تخت است که شما را جذب می کند، اما این را فراموش نکنید که قرار است فرزند شما ساعت ها در این تخت استراحت کند.لازم به ذکر است که تمام مدل های سرویس خواب آشو چوب، مطابق با استاندارد های ایمنی است تا سلامت کودک شما تضمین شود.

به ارتفاع تخت از زمین توجه کنید!

همانطور که قبلا هم گفته شد، ابعاد تخت را باید متناسب با وزن و قد کودک انتخاب کنید. همچنین تخت یک نوزاد باید لبه های بلندی داشته باشد تا مانع از افتادن کودک به زمین شود.
برای کودکانی که شیر خوار نیستند، ارتفاع تخت از زمین بین 20-30 مناسب است، همینطور در سنین بالاتر که قد کودک نیز بلندتر می شود، فاصله ای بین 30 تا40 ایده آل است.
در اخر می توان گفت، خرید تخت و لوازم همراه با آن یک سرمایه گذاری طولانی مدت است، پس بهتر است در زمان خرید سرویس خواب ملاک انتخاب خود را هزینه پایین تر قرار ندهید.​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *