میز توالت کم جا 3167

میز توالت کم جا

میز توالت کم جا، زمانی که صحبت از دکور اتاق خواب به میان می‌آید، همه ی توجه ها به سمت تخت خواب معکوس می‌شود. اما در میان افراد، کسانی که با سلیقه تر هستند، علاوه بر توجه ایی که به تخت خود دارند، به سایر لوازم سرویس خواب شان مانند میز آرایش، نیز دقت زیادی می کنند. یک میز آرایش زیبا می تواند تاثیر زیادی در جذاب به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق شما داشته باشد.

میز توالت در سرویس خواب

میز توالت یا میز آرایشی، از سری لوازم سرویس خواب می باشد که همراه با آن ارائه می شود. این میزها در مدل‌های گوناگون، ساده، کشودار، آینه دار، دارای قفسه و…در اندازه های مختلف تولید می شود. میز توالت، کاربرد های فراوانی دارد و در جمع آوری و نظم دادن لوازم، به شما بسیار کمک خواهد کرد. این میز ها معمولاً هم طرح تخت و پاتختی و سایر لوازم سرویس خواب، خریداری میشوند. تا بر اثر این هم مدلی در اتاق خواب، تصویر زیبایی به نمایش گذاشته شود.

میز توالت کم جا

تاثیر میز آرایش و زیبایی آن بر اتاق خواب

یک میز آرایشی زیبا، قطعاً تاثیر زیادی در جذابیت اتاق شما خواهد داشت. شاید به همین دلیل است که تازه عروس ها، در زمان خرید جهیزیه ی خود بر زیبایی میز آرایشی تاکید زیادی دارند و برای انتخاب آن وسواس زیادی را به خرج می دهند. معمولاً میزهای آرایشی که برای عروس ها انتخاب می شود در طیف رنگ های روشن و سفید می باشند.

میز توالت کم جا

بیشتر خانه های امروزی، متراژ بالایی ندارند به همین دلیل طراحان لوازم خانگی، سعی می‌کنند که در طراحی و تولید وسایل، به گونه‌ای عمل کنند که تا حد توان وسایل، کم جا تر و کوچکتر تهیه شوند و یا به گونه ای طراحی شوند، که زمانی که به آنها احتیاجی نیست، بشود آن ها را جمع کرد.
شرکت اشو از تولیدکنندگان انواع میز آرایشی می باشد و در میان سایر مدل ها، میزهای توالت کم جا نیز در نمونه های متفاوت به شما ارائه میگردد.

قیمت میز آرایشی

در بازار قیمت میزهای توالت، گوناگون است. با توجه به متریال و موادی که در ساخت میز های آرایش به کار می رود، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. مثلاً اگر میز آرایشی از چوب تهیه شده باشد، با توجه به نوع چوب به کار برده، قیمت آن نیز متفاوت است. البته نگران قیمت این میز ها نباشید. تنوع در این محصول آنقدر زیاد است که شما به راحتی یک میز زیبا متناسب با بودجه ی خود پیدا می کنید. شرکت آشوچوب از بهترین انتخاب ها برای خرید میز آرایش و سایر لوازم سرویس خواب می باشد.

میز های آرایش با آینه های بزرگ

زمانی که شما فضای کمی برای قرار دادن میز آرایشی دارید، می توانید علاوه بر تهیه ی یک میز آرایش کم جا، میز آرایشی را انتخاب کنید که یک آینه ی بزرگ بر روی خود دارد. با این کار یک تیر و دو نشان زده اید و یک آینه ی زیبا را نیز برای اتاق خواب خود تهیه کردید.

سخن آخر

روز به روز بر طرفداران میز های آرایشی چوبی افزوده می شود. این میزها در سبک های متفاوتی وجود دارند و از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. خصوصاً کسانی که طرفدار سبک مدرن می باشند، این مدل از میز آرایش را بیشتر می پسندند.خیلی ها تصورشان از میز آرایش، وسیله ای است که تنها تازه عروسان از آن استفاده می‌کنند. اما اینطور نیست!
هر شخصی می تواند یک میز آرایشی در اتاق خود داشته باشد و وسایلی که مربوط به زیبایی و بهداشت شخصی اش است را بر روی آن قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *