بهترین تشک تخت خواب

بهترین تشک تخت خواب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟همه افراد تمایل دارند هر شب روی یک تخت راحت بخوابند، بنابراین با خرید یک تشک جدید، با توجه به ارتفاع، می توانید احساس بهتری از راحتی را در زمان خواب داشته باشید.

بهترین تشک تخت خواب

در صورتی که در انتخاب تشک خود دقت نکنید ممکن است این قبیل مشکلات را تجربه کنید، شاید هنگام چرخیدن در زمان خواب صدای جیر جیر به گوش شما برسد، یا به شما فشار وارد کرده و کاملاً از یافتن موقعیت راحت خواب جلوگیری کند. شاید تشک شما بیش از حد نرم یا خیلی سخت باشد.
ممکن است صبح با احساس خستگی و کوفتگی از خواب بیدار شوید. همچنین ممکن است متوجه درد پشت، گردن و مفاصل، خستگی و سایر عوارض ناشی از کم خوابی شوید.
بدون یک تشک خوب و با کیفیت، خواب شما در نهایت دچار مشکل می شود. اگر هر یک از موارد بالا را تجربه می کنید، احتمالاً زمان خرید یک تشک جدید است.

بهترین تشک تخت خواب

نکات مهم قبل از شروع خرید تشک

موقعیت خوابیدن

موقعیت خواب دلخواه شما می تواند در انتخاب تشک مناسب، نقش داشته باشد. خوابیدن روی تشکی که از موقعیت معمولی شما پشتیبانی مناسبی نمی کند می تواند به درد و خواب ضعیف کمک کند.
اگر بیشتر به پشت می خوابید، تشک های نرم تر احتمالاً حمایت کافی را برای راست نگه داشتن ستون فقرات در هنگام خواب انجام نمی دهند. یک فوم محکم تر یا تشک هیبریدی که ترکیبی از کویل و فوم است، ممکن است به شما در استراحت بهتر کمک کند.
خوابیدن به پهلو به شانه ها و باسن شما فشار وارد می کند، بنابراین شما باید به دنبال تشک نرم تری باشید که بدن شما را محکم کرده و به کاهش فشار در این نقاط کلیدی کمک کند. اگر تشک شما آنقدر نرم باشد که در آن فرو بروید، ممکن است با درد و سفتی از خواب بیدار شوید. یک تشک هیبریدی محکم یا فوم معمولاً بهترین انتخاب است.

بهترین تشک تخت خواب

نوع بدن

نوع بدن شما همچنین می تواند بر میزان حمایت مورد نیاز از تشک شما تأثیر بگذارد. هر بدن شکل متفاوتی دارد، که می تواند بر روی ستون فقرات شما در هنگام خواب تأثیر بگذارد.
افرادی که وزن کمتری دارند، بهتر است یک تشک سفت متوسط را انتخاب کنند. اگر یک تشک محکم را ترجیح می دهید خوب است، اما اگر به پهلو می خوابید باید به دنبال تشک نرم تری باشید.
افرادی که وزن بالایی دارند، به طور کلی به تخت و تشک محکم تری نیاز دارند تا از حمایت کافی برخوردار شوند. هیبریدها، که سیم پیچ های داخلی را با فوم ترکیب می کنند، می توانند انتخاب خوبی باشند. این افراد باید به دنبال تشک هایی با ارتفاع بیشتر از 12 اینچ باشند، به خصوص اگر تخت های فومی را ترجیح می دهند، زیرا تشک های کوتاهتر از 12 اینچ ممکن است پشتیبانی کافی را نداشته باشند. فراموش نکنید که اندازه تشک را نیز در نظر بگیرید!
اگر به طور مرتب با درد در ناحیه کمر یا گردن از خواب بیدار می شوید، تشک شما توانایی حمایت از بدن شما را از دست داده و ستون فقرات شما را در حالت خنثی نگه داشته است. ادامه خوابیدن روی تشکی که به درستی از شما حمایت نمی کند، معمولاً فقط درد شما را بدتر می کند، پس بهتر است هر چه سریعتر به دنبال خرید تشک جدید باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *