سرویس خواب شرکتی

سرویس خواب شرکتی، وقتی وارد بازار مبلمان و سرویس خواب می شویم و یا در سایت ها و وبلاگ ها و پیج های مختلف سرویس خواب چرخ می زنید شاید واژه شرکتی را شنیده باشید و سوالی که برایتان پیش می آید این است که سرویس خواب شرکتی چیست و چه تفاوتی با سایر لوازم خواب دارد ؟ در واقع سرویس خواب شرکتی به لوازمی گفته می شود که یا به طور وارداتی توسط شرکتهای وارد کننده سرویس چوب و مبلمان و یا از طریق شرکت‌های تولیدی وارد بازار لوازم و سرویس های خواب می شود. اولین باری که واژه شرکتی در صنایع چوب و لوازم خواب و مبلمان بر سر زبانها افتاد توسط شرکتهای تولید کننده و وارد کننده مبلمان اداری بود اما امروزه در بازار سرویس خواب ،سرویس خواب نوجوان ،سرویس خواب کودک ،سرویس خواب نوزاد مبلمان اداری و راحتی و غیره شاهد شرکت‌های فعال هستیم.

سوال خریداران این است که فرق شرکت و فروشگاه در چه چیزی است و یا تفاوت سرویس خواب شرکتی و فروشگاهی در چیست؟ آیا سرویس خواب های شرکتی تمایز و برتری نسبت به بقیه سرویس خواب ها دارند؟بایدگفت که
زمانی که شما از وارد کننده ها و یا تولیدکنندگان سرویس خواب خرید میکنید مزایای ویژه‌ای شامل حال شما می شود که سایر فروشگاه و یا تولیدی ها این مزایا را در اختیار شما قرار نمی دهند و یا اگر مزیتی هم باشد در سطح بسیار پایین تری قرار خواهد گرفت.

آیا سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب تاثیر دارد؟

در عصر حاضر یکی از لوازم مهم و اساسی هر خانه سرویس خواب است. سرویس خواب بزرگسالان ،سرویس خواب کودک ،سرویس خواب نوجوان و غیره از انواع گوناگون لوازم خواب هستند که با اشکال متفاوت مانند تخت های زمینی ،جعبه دار یا باکس دار ،دو طبقه تاشو و غیره ساخته شده‌اند. سرویس خواب دو نفره اغلب به آن سرویس خواب عروس نیز می گویند ،به طور معمول شامل تخت دو نفره و دو عدد پاتختی،میز آرایشی ،دراور ،کمد لباس پاف و گاهی آینه می‌شود .
سرویس خواب مهم ترین مورد دکوراسیون اتاق خواب است ،پس انتخابی آگاهانه هم به زیبایی اتاق و خانه شما می افزاید و هم کارکرد بهتری برای شما خواهد داشت.

چه موردی را قبل از خرید سرویس خواب رعایت کنیم؟

اتاق خود را اندازه بگیرید قبل از اینکه سرویس خواب بخرید .ابتدای امر در نظر بگیرید که اتاق خواب شما بزرگ است یا کوچک؟ چند پنجره دارد؟ در اتاق در کدام قسمت است؟ آیا اتاقتان کمد دیواری دارد؟این ها از سایر مواردی است که باید هنگام خرید سرویس خواب در نظر بگیرید.

آیا میخواهید سرویس خواب بخرید ؟به سبک دکوراسیون اتاقتان دقت کنید !

قبلا اشاره کردیم که یکی از عناصر اصلی طراحی و دکور اتاق خواب، سرویس خواب است . پس حتماً به این مورد توجه کنید که چه نوع سرویس خواب و با چه مدل و سبکی و چه رنگی با سایر موارد دکوراسیون اتاقتان همخوانی دارد. سرویس خواب ها چند مدل هستند، مدرن ،منبت کاری شده و سلطنتی اسپرت، کلاسیک و غیره ،که با توجه به دکور و سلیقه افراد طراحی شده اند.

چه سبکی برای چه اتاق خوابی؟

به طور مثال اگر دکور اتاق خواب شما کلاسیک است سرویس خواب تاج دار منبت کاری شده و یا سلطنتی برای اتاق تان مناسب است . اگر دیزاین اتاق خوابتان مدرن است ، سرویس خواب ام دی اف و یا سرویس خواب فلزی مناسب می باشد.

چه موارد دیگری را در خرید سرویس خواب در نظر بگیریم؟

حتما توجه کنید که وقتی برای خرید سرویس خواب می‌روید علاوه بر زیبایی و نوع مدل آسایش و راحتی آن را هم در نظر بگیرید در زمان خرید هرگز زیبایی را فدای آسایش نکنید و به چند نکته در هنگام خرید توجه کنید : حتماً یک تشک استاندارد طبی برای تخت دو نفره بخرید. اگر دوست دارید یک مبل راحتی تحت عنوان اکسسوری در اتاق تان داشته باشید حتما مبل طبی استفاده کنید و در خرید لوازم سرویس خواب حتماً به نوع نیازی که دارید دقت کنید.

سخن پایانی

در چیدمان هرخانه امروزه استفاده از سرویس خواب همانند میز غذاخوری و مبلمان از نیازهای اولیه و ضروری است. وقتی یک خانه را می چینیم مورد اول در دکوراسیون اتاق خواب کالا و سرویس خواب آن است. پس در خرید سرویس خواب نهایت دقت خود را به خرج دهید که در کنار زیبایی، آسایش و آرامش را با هم داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *