بهترین رنگ اتاق نوزاد 9976

بهترین رنگ اتاق نوزاد

بهترین رنگ اتاق نوزاد چه رنگی است؟ چه رنگی برای اتاق خواب نوزاد مناسب است؟ بیشتر والدین قبل از خرید سرویس خواب مناسب برای کودک خود به دنبال پاسخ این سوالات هستند، اگر شما هم در انتخاب و طراحی اتاق کودک خود مردد هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.انتخاب رنگ مناسب برای اتاق، یک محیط پرورش دهنده برای کودک شما ایجاد می کند.هنگامی که نوزادان به دنیا می آیند، تنها رنگ هایی که می توانند به خوبی مشاهده کنند سیاه، سفید و خاکستری است. شاید شما بخواهید چند رنگ را به اتاق کودک وارد کنید، اما کارشناسان توصیه می کنند از رنگ آمیزی دیوارها به رنگ قرمز خودداری کنید زیرا این اولین رنگی است که کودک می بیند و اتاقی با رنگ قرمز اغلب گیج کننده است. بهترین رنگ ها برای بیدار شدن از خواب نوزادان سایه های ملایم تری مانند آبی، سبز و صورتی است، زیرا چشم های کودک می تواند آن رنگ ها را تقریباً همزمان با رشد درک کند.

بهترین رنگ اتاق نوزاد

اگر دوست دارید، می توانید ایده ای را برای اتاق کودک خود راه اندازی کنید. برای این کار نقاشی دیواری یا حتی رنگ آمیزی کلمات روی دیوارها را در نظر بگیرید.

اگر هنوز جنیست کودک خود را نمی دانید و برای طراحی اتاق خواب کودک خود عجله دارید، دیوارهای خنثی انتخاب خوبی هستند. شما می توانید آثار هنری قاب دار را به رنگ هایی که دوست دارید اضافه کنید و تغییر دهید و با بزرگتر شدن کودک دیوارهای خنثی را می توانید تغییر دهید.

رنگ های دیگری که می توانند خنثی از نظر جنسیتی باشند عبارتند از: آبی ملایم، سبز و زرد طلایی. این رنگ ها همچنین از ماندگاری بیشتری نسبت به صورتی و آبی پاستلی برخوردار هستند.

وقتی به  اتاق خواب یک نوزاد پسر فکر می کنید، طبیعی است که به رنگ آبی کلاسیک فکر کنید، اما در اینجا متوقف نشوید. از رنگ های شاد و روشن گرفته تا رنگ های خنثی کلاسیک، شما طیف گسترده ای از انتخاب های رنگی را برای طراحی اتاق کودک خود دارید.

اتاق به رنگ سبز

رنگ سبز همچنین برای دیوارها انتخاب مناسبی است. رنگ سبز با رنگ های خنثی قهوه ای و بژ، غنی و آرام بخش به نظرمی رسد. با رنگ سبز همراه با تیکه هایی از رنگ سیاه و سفید یک تضاد رنگی قوی ایجاد کنید.

اتاق به رنگ بنفش

بنفش همچنین می تواند در اتاق پسران زیبا عمل کند، اما ممکن است شما بخواهید از سایه های بسیار کم رنگ یا رنگ صورتی استفاده کنید. سایه عمیق بنفش را با رنگ خاکستری یا مایل به قرمز در نوارهای گسترده روی دیوارها ست کنید.

اتاق به رنگ سفید

رنگ سفید، همچنین انتخاب خوبی برای ایجاد یک اتاق آرام و زیبا برای کودک است، به خصوص همراه یک سرویس خواب شیک و ملافه های مخصوص نواز به خوبی عمل می کند.

با فرار از سایه های پاستلی کودکانه و انتخاب رنگ های روشن تر، می توانید اتاق را با رنگ هایی رنگ آمیزی کنید که با رشد سلیقه کودک شما همچنان مناسب باشد. رنگ های انتخابی شما حتی می توانند با رنگ روشن تری از سقف به دیوارها پیوند بخورند.

نقاشی دیواری می تواند یک روش سرگرم کننده برای اتاق کودک باشد و لزوماً فانتزی نیست. بلوک های ساده رنگی به شکل حیوانات، درختان یا گل ها نیز در زیبایی اتاق کودک بی تاثیر نیستند.شما می توانید رنگ های مکمل را با هم جفت و یا گروه بندی کنید تا ظاهری شاد برای اتاق کودک خود، ایجاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *