طراحی اتاق خواب کودک 1514

طراحی اتاق خواب کودک

چگونه طراحی اتاق خواب کودک را انجام دهیم؟ اگر شما هم برای دکوراسیون اتاق خواب کودک خود سردگم هستید، به ادامه این مطلب توجه کنید. هر کودکی دوست دارد اتاق بازی خودش را داشته باشد. به دست آوردن یک فضای کامل برای خود که بتوانند با اسباب بازی هایشان بازی کنند، یک رویا است که باید به حقیقت یپیوندد. به عنوان یک والدین، بسیار حیرت انگیز است که بتوانید اتاق کوچکی را در اختیار کودک کوچک خود قرار دهید که تخیل او نیز در آن شکل بگیرد.البته، این باعث می شود که اسباب بازی های آنها در مکان دیگری از خانه شما دیده نشود.
وقتی صحبت از ایجاد یک فضای زیبا و در عین حال کاربردی برای کودک شما می شود، ممکن است مطمئن نباشید از کجا شروع کنید و لازم به ذکر است که، تزئین یک اتاق بازی لوکس با دکوراسیون اتاق خواب تفاوت زیادی دارد.

طراحی اتاق خواب کودک

دریابید که کوچولوی شما چه چیزی را دوست دارد!

یک مکان عالی برای شروع، در هنگام کار بر روی طراحی اتاق کودک این است که از فرزند خود بپرسید چه چیزی را دوست دارد. البته، به احتمال زیاد لیست درخواست های آنها به طرز باورنکردنی طولانی و اغلب بسیار عجیب و غریب خواهد بود، اما ممکن است دریابید که به شما الهام می بخشد. مهم است که فضایی را که آنها نیز دوست دارند ایجاد کنید، بالاخره آنها بیشترین وقت را در اینجا خواهند گذراند.

طرح رنگ را خنثی نگه دارید!

همیشه خوب است که رنگبندی را در اتاق خواب خنثی نگه دارید، این باعث می شود که با کوچکتر شدن فضا، تغییر و انطباق آن بسیار راحت تر شود.

کفپوش چوب در نظر بگیرید!

اگر می دانید فعالیت هایی مانند رنگ آمیزی و نقاشی در این اتاق اتفاق خواهد افتاد، داشتن یک کف قابل تمیز شدن استرس شما را بسیار کمتر خواهد کرد.

طراحی اتاق خواب کودک

اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی زیادی در اتاق کودک دارید!

این ممکن است کاملاً واضح باشد، اما به احتمال زیاد به فضای ذخیره سازی بیش از آنچه در ابتدا تصور می کنید، نیاز خواهید داشت. طیف وسیعی از راه حل های ذخیره سازی را در نظر بگیرید، از جعبه های اسباب بازی گرفته تا قفسه های کتاب. البته، شما باید از فضای دیوار نیز استفاده کنید و اضافه کردن قفسه ها و قلاب ها را برای آزاد کردن فضای کف در نظر بگیرید.
هنگام طراحی اتاق کودک خود ، تلاش برای سازماندهی فضا مفید است. سعی کنید مناطق مختلفی را برای فعالیتهای خاص ایجاد کنید. مناطقی که ایجاد می کنید بسته به علایق کوچولوی شما متفاوت خواهد بود.
آشو چوب با طراحی و ساخت انواع سرویس خواب های کودک و نوجوان می تواند به شما در طراحی یک اتاق خواب خاص برای کودکتان کمک کند.

طراحی اتاق خواب کوچک

از بین تمام اتاقها ممکن است شما یک اتاق خواب کوچک را بدترین اتاق بدانید، اما اینطور نیست،علیرغم مشکل ذخیره سازی آشکار، شما به فضای زیادی در اتاق احتیاج ندارید. با این حال حفظ احساس آرامش شما در اتاق مهم است.

توجه به تقارن در اتاق خواب

اولین ایده از چیدمان از اتاق خواب که اغلب افراد از آن استفاده می کنند، تختخواب در زیر یک پنجره بزرگ، میز کنار تخت در هر طرف و یک کمد لباس بر دیوار مقابل است.

همه ما اتاق های متقارن با دسترسی آسان به هر دو طرف تخت را دوست داریم. این نوع تقارن باعث می شود فضای اتاق خواب بیشتر به نظر برسد. برای امکان پذیر کردن، میز کنار تخت را کوچک تهیه کنید و برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر به ارتفاع میز پاتختی و نه عرض توجه کنید.

آشو یکی از تولید کنندگان مبلمان اتاق خواب کودک و نوجوان، فعالیت خود را از سال 1385 با نام تجاری صنایع چوبی امین در زمینه دکوراسیون اداری و خانگی آغاز نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *