نقش آینه قدی در اتاق خواب

نقش آینه قدی در اتاق خواب، آینه ها، نقش زیادی در زیباسازی فضای اتاق خواب دارد. خیلی مهم است که در چیدمان اتاق خواب، آینه وجود داشته باشد. به طور معمول، امروزه آینه جز لوازم سرویس خواب است و با ست خواب ارائه می‌ گردد. اما اگر در سرویس خواب شما آینه وجود ندارد، می توانید خودتان با توجه به مدل سرویس خواب و دکوراسیون اتاق خواب تان، به تهیه ی آینه بپردازید!

آینه در اتاق خواب

آینه ها، یکی از مهم ترین عناصر زیباسازی در هر فضایی هستند، که می توانند بر روی دیوار، در بالای تخت(آینه تزئینی) یا کنار تخت(آینه های مصرفی) قرار بگیرند. از انواع آینه کاری ها، می‌توان در دیزاین منزل به عنوان اکسسوری نیز استفاده کرد.

کاربرد آینه ها

می توان گفت که برترین و ابتدایی ترین کاربرد آینه ها، در منزل و اتاق خواب، برانداز کردن ظاهر افراد است. وقتی شما لباس به تن می کنید و می خواهید مشاهده کنید که به اصطلاح به شما می آید یا نه! یا زمانی که می خواهید موهایتان را شانه کنید، آینه به کارتان می‌آید. همچنین استفاده از آینه های دکوراتیو، در زیبا سازی هرچه بیشتر محیط به شما کمک شایانی می کند.

نقش آینه قدی در اتاق خواب

محل قرارگیری آینه ها در اتاق خواب

آینه ها در مکان های مختلفی از اتاق خواب می‌تواند قرار بگیرند. به عنوان مثال:

۱_اگر فضای کمی برای اتاق خوابتان در اختیار دارید و یا سقف اتاق تان کوتاه است، بهترین محل برای قرارگیری آینه ها، می تواند پشت در اتاق یا پشت در کمد دیواری باشد.
۲_ آینه نباید جایی نصب شود که تصویر شما در زمانی که روی تخت خواب هستید، منعکس شود؛ یکی از مشکلاتی که علم فنگ شویی به آن ایرادات بزرگی می گیرد، همین نصب آینه در مقابل تخت خواب است!
۳_ بهتر است که آینه را در جایی نصب کنید که نمای زیبایی از اتاق شما را نشان دهد و یا منعکس کننده نور به اتاق خوابتان باشد. ۴_همچنین اگر فضای زیادی برای اتاق خواب در اختیار دارید، می توانید یک آینه قدی بزرگ در کنار تخت و یا کمد و … قرار دهید.
۵_ شما می توانید یک آینه زیبای قاب شده را بر روی میز آرایشی خود قرار داده و به زیبا سازی فضا بیافزایید.

نقش آینه در زیباسازی اتاق خواب

شما با به کارگیری آینه در دیزاین و چیدمان اتاق خواب، باعث می شوید که زیبایی و جلوه ی اتاق شما دو برابر شود. البته به شرط آن که با توجه به ابعاد اتاق خواب و سایر لوازم اتاق خوابتان، مانند سرویس خواب به خرید آینه بپردازید.
انتخاب یک قاب مناسب و همچنین رنگی خاص برای آینه های دکوراتیو، مسبب جذاب به نظر رسیدن آینه ها در محیط می‌شود و می‌تواند فضای شما را از یک فضای خسته کننده و تکراری، به فضایی جذاب تبدیل کند!

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو، آینه هایی با اشکال هندسی متفاوت و جالب هستند، که استفاده از آنها جلوه ایی زیبا به فضای منزل و اتاق خواب تان می بخشد. این آینه های تزیینی، دارای قیمت مناسب هستند و شما با صرف هزینه‌ای کم می توانید، چیدمانی مدرن و لوکس به وجود بیاورید.

آینه ها در انواع دکوراسیون

از آینه ها می توان در سبک‌های متفاوت اتاق خواب، مانند سبک مدرن، سنتی، کلاسیک،سلطنتی، اسپرت و… استفاده کرد و فضای خارق العاده ای را به وجود آورد. طرح های متفاوت و متنوعی از آینه ها وجود دارد که شما باید با توجه به دیزاین اتاق و مدل سرویس خواب تان، به تهیه و خریداری آنها بپردازید.

سخن آخر

درست است که استفاده از آینه فضای اتاق را بی‌نظیر جلوه می‌دهد، اما دقت کنید که استفاده زیاد از حد از آینه ها نیز ممکن است، نتیجه معکوس بدهد. پس باید به اندازه و متناسب با ابعاد و فضای اتاق خواب به خریدن این وسیله بپردازیم. همچنین بهتر است که در زمان خرید سرویس خواب، همراه با ست خوابتان، آینه را نیز خریداری کنید، تا فضایی همگون و زیبا را به وجود آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *