خرید آینه قدی

چه نکانی را باید در خرید آینه قدی توجه کنیم؟ آیا برای یک طراحی و چیدمان اتاق خواب حرفه ای نیاز به آینه قدی است؟ عملاً هیچ راهی بهتر از ارزیابی خود در یک آینه تمام قد، وجود ندارد. وقتی لباس خود را به تن می کنید، نمی توان از بهتر دیده شدن لباس از سر تا پا چشم پوشی کرد. بیشتر اوقات، کفش های خود را به اشتباهی می پوشید، فقط به این دلیل که نمی توانستیم پاهای خود را در آن آینه های نیمه بلند ببینیم. به جز تنظیم لباس، آینه های قدی از کاربردهای مختلفی برخوردار هستند. از کمک به یک رقصنده در تمرین حرکات خود گرفته تا اجازه دادن به خیاط ها برای تنظیم دقیق سفارش هایشان.

اگرچه احتمالاً داشتن یک آینه تمام قد در اتاق بهتر است، اما ممکن است با دکوراسیون هماهنگی خوبی نداشته باشد یا اگر فقط می خواهید موهای خود را حالت دهید، مقرون به صرفه ترین گزینه نیست.

خرید آینه قدی

اندازه دیوار و آینه

مسلماً مهمترین عامل در تصمیم گیری شما اندازه دیوار و آینه است. برای مصارف خانگی، یک آینه باریک که 3/4 دیواره شما را بپوشاند (فقط چند اینچ از کف شروع می شود اما فضای کافی بین آینه و سقف باقی می ماند) معمولاً بهترین گزینه برای انتخاب است. این به شما امکان می دهد حداکثر سودمندی همراه با انعطاف پذیری فوق العاده در مورد طراحی و چیدمان اتاق خواب خود داشته باشید. یک قاب چوبی صیقل خورده اغلب بهترین انتخاب برای اتاق خواب ها است، اما اگر آینه را در اتاق نشیمن یا یک مکان باز قرار می دهید، ممکن است بخواهید یک چارچوب دقیق تری را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یکی از آنها را در باشگاه بدنسازی قرار دهید، پس بهتر است آینه خود را به طور کامل و بدون قاب بپوشاند. این امر نه تنها با زیبایی آن مکان مطابقت دارد، بلکه هیچ توجهی را از کاربر نمی گیرد و به وی امکان می دهد تا وضعیت خود را به راحتی تجزیه و تحلیل کند یا عضلات خود را بدون اینکه در چارچوب یا بقیه دیوار گم شود، تجزیه و تحلیل کند.

ضخامت آینه قدی

ضخامت آینه  بیشتر یک اولویت شخصی است.آینه های نازک بسیار رایج هستند و حتی اگر لزوماً با فضای شما مطابقت نداشته باشند، باعث تحسین فضای شما می شوند.

از طرف دیگر آینه های ضخیم، فقط با تم های فوق العاده ساده که در آن شیشه از قبل گنجانده شده است، هم افزایی می کنند.

هرچه اندازه آینه شما بزرگتر باشد، در نتیجه جدا شدن در اثر فشار آسیب پذیرتر می شود. بنابراین، برای آینه های تمام عریض باید اطمینان حاصل کنید که ضخامت در حد قابل قبول در نظر گرفته شود.

مورد بعدی  مورد توجه در خرید آینه قدی، تجزیه و تحلیل مکانی است که می خواهید آن را نصب کنید. اگر تمایل به استفاده از آینه قدی در اتاق خواب خود دارید، می توان گفت یک روش عالی برای ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق خواب است که می توانید بقیه طراحی را در اطراف آن تنظیم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *