خرید مبلمان کودک

خرید مبلمان کودک

در زمان خرید مبلمان کودک به چه نکاتی باید توجه کرد؟ تولد نوزاد نیاز به آمادگی کامل والدین دارد. فرشته های کوچک شما نه تنها فضای قابل توجهی در قلب شما، بلکه در خانه شما نیز نیاز دارند.

شما باید یک اتاق جداگانه برای کودک خود آماده کنید که در آن بتواند با آرامش بخوابد و با خیال راحت بازی کند. وقتی نوبت به طراحی اتاق کودک می رسد، والدین اغلب هیجان زده می شوند. آنها دوست دارند تم ها را انتخاب کنند و دیوارها و سقف ها را مطابق میل خود طراحی کنند.

متاسفانه اکثر والدین در تزئین و طراحی اتاق کودک زیاده روی می کنند و سپس با بودجه محدودی برای خرید سرویس خواب نوزاد باقی می مانند. تکه های سرویس خواب مهمتر از دکوراسیون و طراحی اتاق کودک هستند. اگر تخت خوابی که خریداری کرده اید ایمن یا راحت نباشد، پول شما کاملاً هدر می رود.

بنابراین، خرید سرویس خواب کودک نباید یک تصمیم فوری باشد. از این رو، قبل از انتخاب سرویس خواب کودک خود نیاز به تحقیق مناسب دارید.

خرید مبلمان کودک

خرید مبلمان کودک

خرید مبلمان کودک

ده فاکتور مهم که باید هنگام خرید مبلمان کودک در نظر بگیرید:

ایمنی

نوزادان برای تمام نیازهای خود به والدین وابسته هستند زیرا قادر به محافظت از خود در برابر هر نوع خطری نیستند. بنابراین، والدین باید امنیت فرزندان خود را قبل از هر چیز در اولویت قرار دهند.

تخت خواب، صندلی بلند و … در بازار موجود است که کاملاً برای چشم ها جذاب هستند. باید گفت، پول خود را در خرید چیزی که فقط ظاهر خوبی دارد سرمایه گذاری نکنید.

تخت نوزاد

اگر گهواره می‌خرید، مطمئن شوید که میله‌های کناری آن بالا هستند و حداقل فاصله بین آن‌ها وجود دارد تا از عبور کودک از میان آنها جلوگیری شود.علاوه بر این، سعی کنید تختی را بخرید که دارای ریل ثابت باشد، زیرا انتخاب مطمئن تری است.

به دنبال قطعات مبلمان چند منظوره باشید!

توصیه می شوند سرویس خواب بخرید که بتواند، نیازهای کودک شما را در حین رشد برآورده کند. این یک سرمایه گذاری عاقلانه خواهد بود زیرا کودک شما می تواند برای مدت طولانی از آن استفاده کند.

صندلی کودک

صندلی های کودک کاملا دست کم گرفته می شوند. والدین نیازی به خرید آن احساس نمی کنند زیرا نوزادان از آنها بزرگتر می شوند و این امر باعث هدر دادن کامل پول آنها خواهد شد.

استفاده از صندلی کودک فواید زیادی دارد. ساعات غذا خوردن آرام و تمیز کردن آسان چند مورد از فواید آن است.

خرید صندلی های معمولی کار یک صندلی بلند را انجام نمی دهد و برای کودک شما خطرناک خواهد بود، مطمئن شوید که صندلی‌های مخصوص غذا را خریداری می‌کنید.

فضا

قبل از اینکه اتاق کودک را با تمام وسایل بمباران کنید و فضا را برای حرکت راحت مسدود کنید، مطمئن شوید که اندازه اتاق کودک خود را اندازه بگیرید، تا تمام وسایل و سرویس خواب را متناسب با فضا انتخاب کنید.

راحتی

آیا دوست دارید روی یک تخت ناراحت بخوابید؟ البته که نه! در مورد کودکتان هم همین فکر را کنید. اگر تخت کودک شما کوچک است و تشک راحت نیست، به احتمال زیاد شب ها بیدار می ماند و به دلیل کم خوابی خواب آلود می ماند.

اگر برای کودکتان یک گهواره خریده اید و او از آن بزرگتر شده است، یک تخت جدید برای کودک خود بخرید. همچنین روی تشک باکیفیت برای نوزادتان سرمایه گذاری کنید، تشک نباید خیلی سخت یا نرم باشد.

بودجه

فاکتور مهم دیگری که باید قبل از پر کردن اتاق کودک با تمام مبلمان در نظر بگیرید، توجه به بودجه است. صرف تمام پول خود برای خرید مبلمان تصمیم عاقلانه ای نیست. بهتر است مطابق با بودجه ای که دارید، انتخاب خود را انجام دهید، البته هزینه  برای سرویس خواب یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

سرویس خوابی بخرید که آسان تمیزشود!

نظافت برای کودک شما بسیار مهم است. اگر والدین مایلند فرزندان خود را سالم و کیلومترها دور از میکروب‌ها و باکتری‌های مضر ببینند، باید بهداشت را در محیط اطراف خود رعایت کنند.

هر چیزی که کودکان استفاده می کنند باید تمیز و ضد عفونی شود تا از خطر ابتلا به ویروس یا باکتری جلوگیری شود.

اثاثیه کودک باید به درستی تمیز شود، مخصوصا گهواره نوزاد، زیرا کودک شما بیشترین زمان را در آن می گذراند. خرید مبلمانی که دارای حکاکی یا بافت های برجسته باشد، تمیز کردن گرد و غبار را برای شما دشوار می کند. برای صرفه جویی در وقت و تمیز کردن سریع مبلمان، مبلمانی را بخرید که ساده باشد و به راحتی تمیز شود.

تحرک

پس از بررسی ویژگی های ایمنی و راحتی، باید مبلمانی بخرید که به راحتی از یک مکان به مکان دیگر جابه جا شوند.

مبلمان کودک وزن نوزاد را ندارد. آنها می توانند بسیار سنگین باشند. اگر پدر و مادری هستید که خانه را مرتب عوض می‌کنید یا زیاد سفر می‌کنید، به فکر خرید مبلمانی باشید که چرخ‌هایی به آن وصل شده است.

تم اتاق خواب کودک

پس از در نظر گرفتن همه عوامل فوق، مبلمانی را انتخاب کنید که با تم و رنگ اتاق کودک شما همخوانی دارد.شرکت آشو چوب یکی از تولید کنندگان مبلمان اتاق خواب کودک و نوجوان، می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *